Lövhagen i Nynäshamn

Hello kära,

Då har man jobbat sen kl 7 imorse och slutar snart kl 16.15.

Har varit i lövhagen i Nynäshamn och det var jättemysig. Det är faktiskt ett ställe som man måste besöka i Sverige. Man kan sola, bada och fika/äta om man vill. Själv satt jag på gräset och åt våfflor med blåbärssylt. Det var lite för varm för mig idag. hatar solvärme och insekter.
Snart kommer jag också klaga för att min kropp eller snarast mage tål absolut inte mat som innehåller Laktos men aja jag får skylla mig själv när det dags. Jag förstår bara inte varför man inte har laktosfria på sådana turist ställe. Det borde de ha tycker jag.

Som sagt slutar jag snart och ska köpa spark cykel till min prinsessa och dra hemåt. Behöver sova lite annars blir jag sjuk. Har bara sovit 4 timmar inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: