För varmt

Tjenare,

Lycklig brud är jag just nu. Kan inte önska mig ett bättre liv än vad jag lever just nu. Thank u Allah.

Det är för varmt för mig idag och jag tycker att det är så äckligt. Hatar solen, hatar värme. Det är jag ja. Nu är många glada för vädret men inte jag.

Ska iaf jobba nu och slutar 16.00. Det blir sen bio med min prinsessa och sedan sova. Måste nog fixa lite skolpapper och sånt men det är för krångligt att jag inte ens vet vad jag ska starta med. Men det löser sig. Just need to be positiv and smile to it otherwise if stress overtakes me, I'll go banana.

Ramadan är här nu och jag vill passa på att önska alla muslimer och andra som fasta en god fastmånad och lycka till. Kom ihåg att ni fastar för Guds skull så. Fuska inte. Love ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: