Oväntad räkning

Nu är jag förbannad eftersom att mina planer förstördes bara sådär. Som person blir jag jättearg när saker jag planerar inte blir av helt plötsligt. Att veta i förväg är ok men inte helt plötsligt.
Det är nämligen så att jag var nära att boka resa till Belgien för att spendera lite tid med min syster eftersom jag ska åka snart och för att jag är ledig hela nästa vecka men synd att jag fick en oväntad räkning av högskolan i Usa som ska betalas senast den 15:e juli (alltså idag). Det är fett mycket pengar ju och jag har inte ens sparat hälften av summan så jag var tvungen att ta ett lån för att betala. Lite arg just nu för att jag inte kan flyga till Belgien.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: