I AM BACK B'''''''''''hes

Hellooooooooo
 
 
I am back at blogg.se
 
 
Det var kul och lättare att blogga på blogspot.com. Jag ville blogga där för att jag trodde att jag kunde komma mer närmare mina läsare i USA  och ENGLAND, LIBERIA. Men seriös sedan jag tog det beslutet märkte att det kom massa problem med familjen medmera. Folk snackar hit och dit och drama hit och dit bara för att jag bloggar om mitt liv.  Thats life. its not eveyone that will like you life style but i dont think i was that bad. Well i understand that i am from a religious family but still its my life. F''''''''k haterzzzz like for real! USCHHH jag forstätter här istället på blogg.se och glöm de andra följare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: