i complain but i am appreciate my life. just being real

Datumet idag är grymt. 11-12-13 ( nov 12, 2013). Är faktiskt osäker på hur man skriver datumet i Sverige. Tror att det är annorlunda men det spelar väl ingen stor roll. Same shit.

Så nu har jag skrivit 2 sidor av min presentation till imorgon. Har skrivit om Diabetes och hur folk faller i risken att få Diabetes. Har pratat lite om risk faktorer och metabolic syndrom. Och jag väntar tills tidigt på morgonen innan jag kan öva. Pallar inte just nu. Huvudvärken leder starkt.

Har haft skit dag förutom ett samtal som gav mig stort leende ett tag, men man ska vara tacksam för sitt liv eller hur? Det finns vissa som dör för att ha denna möjlighet som jag har nu. That's life. Try and appreciate it.

God Natt och dröm sött

//Bbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: