RiP Grandma

Halloj,

2 dagar utan att blogga. YES det vet jag om. Har varit I New Jersey och hälsat på kusiner. Vår mormor gick bort i Torsdags så det var nödvändigt att åka dit. Är ledsen men vill inte prata om det lr henne.
Denna gången var det jag som körde i 4 timmar och bror min 1 timme. Det gick bra med allt. Måste bara säga wow, släkten är enorm.... haha.

Well jag ska dit om 2 veckor och koppla av. Jag längtar. Har haft huvudvärk sen vi kom igår natt. Am tired and sad. Imorgon ska jag äntligen träffa psykolog. Jag har undvikit dem i en månad nu men en vän sa till mig att det är bra att träffa de när man inte mår bra och det hjälper. Vad ska de hjälpa mig med vet jag inte. Men jag vill vara den gamla Bbs dom var alltid glad och inte arg... det är mitt mål. Få se hur det går...

Ska ta och sova nu

//Bbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: