Honest but unsure

Godmorgon bloggen,

Det är alltid trevligt att få kommentarer även fast jag inte bloggar alls i veckor. Jag ska använda fredagar fr.o.m. nu att besvara alla kommentarer och frågor. Och ni som är anonyma, får ni era svar skriven på inlägget.

Har du flyttat?

- Jag vet inte om jag har flyttat än men så länge säger vi att jag är här för att plugga. Sen får vi se

anonym2 vrf byte du blogg igen?

-Det hände massor i mitt på sistone pga bloggen så jag tog bort det. men nu är jag är tillbaks nu i blogg.se.

Anonym3 du stavar fel ibland märker du det?

- Japp när jag går tillbaka och läser min blogg så ser jag det men jag skriver fort och pallar inte rätta till ibland, det viktigaste är att mina läsare förstår mig...

Anonym4 Är du tsm med Sheku

- DAMN ..Nej men vi pratar... Damn.. thats history dear.. 


 
Det är lite jobbigt med anonyma kommentarer. ibland känns det som att man känner personen fast de vill inte visa sig. Jag dömer inte alls er för att jag har en vän som sa att jag inte svarade på hans kommentar men han glömde skriva sitt namn, hur skulle jag veta att det var han som skrev? Det händer. Men ni andra borde stå för erat orden.  Jag svara det jag vill om du skriver privat I MIN BLOGG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: