sorry blogg

Gud, Jag vet att min blogg hatar mig just nu men jag lever livet och det är så att jag har ingen tid för mig själv pga skolan. Jag lovar er att det är jättesvårt här med plugget i högskolan, Iaf mitt ämne. Jag kan inte ens vila under helger utan att plugga. Det är inte som i Sverige, när du inte får godkänd i ett prov, kan du göra omprov. Här måste du plugga om hela kursen tyvärr om du inte får godkänd. Slöseri av tid är det för min del. Jag vill liksom vara klar på en gång. Men det är kul att var här på skolan. det är mycket kul än i Sverige. Andra ämnen vet jag inte om men Public Health and Promotion som jag pluggar nu är jättesvårt men jag älskar den. Can't wait to finnish and start earning BIG TIME........
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: